Project Description
”Ma numesc Belea Florentina Isabela si sunt administrator al firmei S.C. BELMO BELIZA STYLE S.R.L. deschisă în anul 2019 ca urmare a dorinței mele de a ma afirmă in domeniul infrumusetarii.
Oportunitatea de a achiziționa aparatura de ultima generatie si produse de bună calitate a fost posibilă prin aplicarea unei finanțări nerambursabile. Primul pas a fost elaborarea planului de afaceri si trimiterea acestuia către Asociația CEPIR. Am fost placut surprinsa de operativitatea aprobării planului de afaceri si am stabilit o relație contractuală cu Asociația CEPIR.
Deși începutul a fost greu, prin susținere materială proprie si prin instruirile asupra asupra strategiei de marketing care mi s-au oferit din partea Asociației CEPIR am reusit sa dezvolt o afacere de succes.
Pe lângă sursa de promovare online, cel mai important tip de promovare au fost recomandările din partea primilor clienti care au fost mulțumiți de raportul calitate pret al serviciilor oferite si de seriozitatea și profesionalismul angajaților. Pentru a le câștigă încrederea potențialilor clienți m-am pregătit în permanență participând la seminarii legate de produsele inovatoare pe piata. In alta ordine de idei, consider că cea mai bună strategie este satisfacerea clienților prin deosebita atenție la nevoile acestora care pot fi satisfăcute prin intermediul serviciilor noastre.
Etica a fost foarte importantă, aceasta fiind un element definitoriu in a lucra bine. Segmentul de piata in care m-am dezvoltat, a prestarii serviciilor de infrumusetare, m-a facut sa mentin etica drept principiu in derularea afacerii.
Un manager trebuie să fie organizat, determinat, competent si inteligent. Cea mai importantă calitate a unui manager este sa coordoneze echipa si sa faciliteze toate procesele din cadrul firmei tinand cont obiectivele generale ale companiei.
Principalele ținte ale mele au fost creșterea performanțelor serviciilor oferite si evolutia firmei ca cifra de afaceri.
Deși anul 2020 a fost unul cu multe obstacole, datorită crizei epidemiologice ce afecteaza piata din Romania, principala mea preocupare a fost asigurarea locurilor de muncă, prestarea serviciilor de calitate si mentinerea unui ambient plăcut in echipă.”
Ca manager, Florentina Isabela Belea ne povesteste ca s-a dezvoltat progresiv, fiecare experiență pe care a avut-o de cand a deschis afacerea, a ajutat-o in dezvoltarea ca manager si sa se ocupe de treburile administrative ale afacerii. Cea mai mare provocare a fost găsirea unor angajați calificați, insa prin motivarea potențialilor angajați printr-un salariu atractiv si prin oferirea unui loc de munca stabil, a reusit sa formeze o echipa in care sa aiba incredere, cu care să lucreze cu entuziasm si carora sa le atribuie sarcini si responsabilitati.