Project Description
”Subliniez faptul că mi-am dorit de foarte mult timp să am propria companie în domeniul Pritingshop.
Această dorință a prins contur cănd în anul 2019, cand am aflat că Asociația C.E.P.I.R. dorește să implementze un program cu Fonduri Europene nerambursabile pentru susținerea finantat prin POCU, Axa prioritata *Locuri de muncă pentru toți*.
Am găsit la C.E.P.I.R. o echipă de profesioniști care m-au îndrumat prin cursurile de Antreprenoriat, puse la dispoziție de dănșii, sa-mi formez un concept despre ceea ce înseamnă a administra o societate.
Cursurile de Antreprenoriat desfășurate timp de două săptămâni la Căciulata-Vâlcea, au fost de mare ajutor și pentru întocmirea proiectului ales de mine, pentru luarea celor mai bune decizii în privința dotării societații cu echipamente de cea mai bună performanță.
Odată terminate aceste cursuri, am finalizat proiectul propus de mine, prin realizarea unui studiu de
marcheting, iar forma finală am trimis-o la Asociatia C.E.P.I.R. in cadrul concursului organizat, proiectul fiind acceptat pentru finantare.
Începutul nu a fost atât de ușor, dar studiile de marketing, ideia de a avea propria afacere pe care mi-am dorit-o și nu în ultimul rând, profesionalismul de care a dat dovadă echipa C.E.P.I.R., având în Doamna Sandu un coordonator căruia nu i-a lipsit niciodată curajul și atitudinea de învingator, m-au făcut sa-mi deschid o cale spre realizarea acestui obiectiv.
Pentru a deveni un om de success am fost împins de ambiția de care am dat dovadă în tot acest timp, dar și motivat de membrii familiei care mi-au devenit și colaboratori în special de copii mei, aceștia având experiență în domeniul grafici vectoriale, fără de care nu se pot realize programele stabilite.
Î-mi amintesc cu mare drag, că atunci când am pornit afacerea, s-a prezentat la mine preotul din localitate, Preot Glăvan Cătălin, pentru a-l ajuta cu elemente de marcheting și publicitate, în vederea promovării unei acțiuni culturale. Preotul a fost încântat de echipamentele și echipa de profesioniști existenți, totodata dându-i în detaliu fazele proiectului pe care l-am realizat împreună cu echipa C.E.P.I.R.
În altă ordine de idei, cel mai important lucru în menținere și dezvoltarea afacerii a fost continuarea studiului de piață, relaționarea continuă cu clienții și descoperirea nevoilor acestora.
Metodele și strategiile folosite în vederea abordării noilor clienți, au fost crearea de disponibilități în vederea apropierii acestora, prin mijloace online, cât și prin abordarea direct, sau prin deschiderea unor standuri de promovare. Ca persoană ce tinde spre profesionalism, mă declar ca fiind acea persoană care știe să facă lucrurile așa cum trebuie și care are la bază promptitudinea și înclinarea spre perfecționism.
Principiile etice într-o afacere au un rol binestabilit, fiind o parte integrantă în bunul mers al colaborării cu alte firme si cu clienții. Evoluția ca manager se bazează pe adaptarea strategiei în integrarea firmei pe piață, flexibilitatea adaptării la nevoile pieței și introducerea pe piață a valorilor existente în propria firmă.
Personal când vin la birou, de fiecare dată am senzația că mă simt privilegiat pentru faptul că am reușit ca dintr-un vis, alături de Asociația C.E.P.I.R., să devină o realitate de succes, iar asta î-mi dă un impuls de a mă autodepăși, de a arunca pe piață valori care să satisfacă actualii și potențialii clienți.
Acest vis de a realiza afacerea pe care mi-o doream, a fost pus din păcate la grea încercare în momentul cănd a izbucnit pandemia covid-19 si această criză economică din România – și nu numai – dar având la dispoziție mijloace de comunicare moderne, am reușit să ținen firma pe linie de plutire și de ce nu, să creștem.
În momentul de față, suntem preocupați de menținerea salariilor promise angajaților și chiar îmbunătățirea echipamentelor. Această poveste va continua!”